Sunday, December 1, 2019

مراحل ساخت سایت

مراحل ساخت سایت در اطلس ساختار داده شامل چند بخش است که به توضیح آن می پردازیم:


مرحله اکتشفاف:

به محض اینکه شما با ما تماس می­ گیرید ما کار را شروع می کنیم. در این مرحله ما یک زمان مناسب برای ملاقات حضوری و یا تماس تلفنی با شما مشخص می کنیم تا با اهداف و مشکلات شما بیشتر آشنا شویم. در این مدت ما مشکلات کلیدی شما را می شنویم، در مورد هرگونه موانع احتمالی صحبت خواهیم کرد و در نهایت متخصصان ما با توجه به بودجه و هدف نهایی مورد نظر شما بهترین راه حل را ارائه می دهند.

ما درک می کنیم که بیزینس ها ، فلسفه های متفاوت دارند . پس هر پروژه ای منحصر به فرد است .

این مرحله یکی از مهم ترین مرحله های طراحی و توسعه است چون اگر مشکل به درستی فهمیده نشود راه حل خوبی هم پیدا نخواهد شد. تا پیدا کردن یک راه حل مناسب با توجه به اهداف شرکت و کسب و کارتان دست از تلاش کردن بر نمی داریم.

در پایان این مرحله، یک راه حل مناسب برای اهداف تان ارائه می کنیم.


مرحله پروژه:

وقتی که اهداف اولیه و مشکلات مشخص شد و در مورد راه حل آن به توافق رسیدیم، قسمت مهم ماجرا شروع می شود: استراتژی! این مرحله مهم ترین قسمت شروع پروژه است.

هر پروژه و یا کمپینی با تعیین استراتژی درست شروع می شود. ما ابتدا باید بدانیم منظورمان از موفقیت چیست! در اطلس ساختار داده ما هر پروژه را با تحقیقات دقیق درباره نیاز سنجی بازار شروع می کنیم تا بتوانیم مخاطبان اصلی و نیازها و توقعات آن ها را بهتر بشناسیم. این فرآیند به ما کمک می کند تا بتوانیم یک برنامه استراتژی مدون و دقیق، برای شما طراحی کنیم.

الزامات و راه حل ها فقط در یک خط نوشته و ساخته نشده اند. ما به کمک تیم تخصصی خود معیارهای اصلی موفقیت را به گونه ای تنظیم میکنیم که مطمئن باشیم پروژه با موفقیت انجام می­گیرد و بیزینس شما به تمامی اهداف خود می رسد.

در این مرحله یک ساختار منسجم از مسیر پیش رو مشخص می شود، زیرا مخاطبان اصلی و نیازهاشان شناسایی شده اند و راه حل ها با هدف نهایی همسو شده است. این مرحله اساس مرحله طراحی را شکل می دهد:



در طول این مرحله اقدامات زیر صورت می گیرد:

  • هماهنگی ایده های متخصصان با نظرات صاحبان پروژه  
  • تعریف ارزش و جایگاه نهایی پروژه 
  • تعریف و اولویت بندی اهداف کسب و کار از منظر صاحبان پروژه (سهامداران) 
  • تعریف محدودیت های پروژه (بودجه بندی، زمان، سطح رضایتمندی) 
  • جمع آوری نیازمندی های پروژه 
  • شناسایی رقبای کسب و کار
  • شناسایی پارامترهای رضایتمندی مخاطبان 
  • تعریف توسعه و نیازمندی ها­ی آن و محدودیت های تعیین کننده 
  • انجام تحقیقات بازار و برنامه ها و محصولات رقیب 
  • بررسی نظرات کاربران 
  • تعریف پارامترهای کلیدی مخاطب شامل : رفتارشناسی، نیازها و علاقه مندی ها 
  • تعیین نقشه مسیر راه کاربر برای برآورده شده خواسته های اصلی مخاطب 
  • تعریف داستان مخاطب در کنار مسیر راه 
  • شناسایی فرصت های کلیدی موجود برای ویژگی های مجموعه
  • اولویت بندی ویژگی ها 
  • مرور توانمندی های فنی ، زیرساخت ها و تحلیل آنها


برای اطلاعات بیشتر از مراحل ساخت سایت کلیک کنید و برای دیدن نمونه کارهای اطلس ساختار داده به سایت مراجعه کنید.

No comments:

Post a Comment